lördag 29 december 2012

7 rätt på Lotto 1

Det skulle man ha idag. 13 miljoner är inte helt fel så här sista dagarna på detta år. Jag fick nöja mig med 9 rätt på stryktipset och 2 femmor på V 75. Så det är bara att bita i det sura äpplet och hem och jobba igen. Men inte än på 14 dagar.
Vad har då hänt här sen sist jag skrev. Jo igår var vi och testade gymet och campingens spa. Det blev inte så länge i gymet för mig. Har fortfarande ett knä som inte vill lika mycket som jag vill.
Att besöka spa var en upplevelse. Till att börja med fick man köpa en badmössa. Varför jag behövde det, kan man fråga sig. Jag har ju mer hår på bröstet än på huvudet. Kanske varit bättre med en soppsäck till mig :o))). Jag vill inte skrämma Er med någon bild från detta.
Innan man kom in i spa anläggningen så var det som rullbandet på Volvo. Man skulle gå igenom en gång där det gick på duschar som tvättade av kroppen och som avslutning fick man kliva i ett kar med fötterna i kallvatten. Sen var man inne i anläggningen. Tro det eller ej, men nu fick man bada var man ville. Det var en fin anläggning med en inomhuspool och ett stort vattenland med diverse bubbel.

I dag har vi haft ett litet "krig" på våran gata. På fm kom det en stor, och då menar jag stor Concorde (husbil) och skulle parkera på en tomt. Vi har några holländare som grannar och denna bil parkerade på andra sidan om dom. Direkt så sprang den holländska kvinnan bort till receptionen och klagade på att bilen var så stor så den skymde solen för dom. Så det slutade med att paret i Concorden fick flytta på sig. Personligen tycker jag att detta var höjden. Hon hade bara kunnat flytta sina stolar en meter åt sidan så hade solen nått hennes bleka kropp. Kan väl säga att den schweiziska mannen i husbilen var inte glad. Han var riktigt upprörd, lindrigt sagt.
Men nu är det kväll och lugnet har lagt sig på vår gata. Nu blir det någon drink och sen är det dags att återse John Blund.

1 kommentar:

  1. Kul att höra om Spa anläggningen, när vi var där skulle vi bara in för att fotografera poolen men det var tvärstopp, vi skulle även ha några speciella skor och badmössa, vi fick inte se skymten av poolen. Samma sak med stor Concorde upplevde vi när vi kom till vår plats på El Raco nu i höst. Vår Concorde är ju ganska hög så tomten nedanför oss fick lite sämre solläge. Det var ett belgiskt par och damen där blev mäkta sur och sa att det där var inte bra. Det var bara att bita ihop och låta henne vara sur några dagar. Till slut så hälsade även hon godmorgon på oss.

    SvaraRadera

Lämna gärna kommentar